دانستی ها جالب درباره گوسفند

ساده ترین راه برای خرید گوسفند زنده

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خروس و مرغ محلی و ماشینی

چنانچه قصد خرید مرغ محلی ، خروس محلی و همچنین ماشینی را برای قربانی یا مصارف خانگی را دارید حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید . 

پیدا کردن محلی مناسب جهت خرید مرغ و خروس در شهرهایی مانند تهران کمی مشکل به نظر می رسد . از این پس شما می توانید تنها با یک تماس با شماره 09197124011 بهترین مرغ و خروس مدنظر خودتان را در کم ترین زمان ممکن سفارش دهید . به این صورت که بعد از تماس در اسرع وقت مرغ و خروس محلی و ماشینی شما برایتان به همراه قصاب ارسال می شود . 

 

انواع خروس و مرغ محلی و ماشینی در این مرکز به صورت ارگانیک و اصولی پرورش داده می شوند . پیشنهاد می شود که دیگر وقت خودتان را جهت خرید این حیوانات در تهران تلف نکنید و با مناسب ترین قیمت این حیوانات را سفارش دهید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAli Dabirirad

ضرورت آموزش در شغل دامپروری و دامداری

تعداد زیادی از دامداران سال های متمادی در شغل دامپروری مشغول فعالیت بوده اند ولی کوچکترین تلاشی برای آموزش اصول شغل دامداری در طی این سال ها نکرده اند . با گذشت سال ها و پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت دامپروری شاهد پیشرفت چشمگیری در افزایش بهره وری و کیفیت محصولات تولید این صنعت هستیم . متاسفانه با وجود پیشرفت حاصل شده باز هم مشکلاتی مانند سقط جنین ، مرگ و میر بر اثر بیماری و ... هستیم .

برای بسیاری از مسائل ناگوار ذکر شده راه حل هایی علمی وجود دارد که تنها با آموزش می توان آنها را آموخت و از خسارات مالی احتمالی جلوگیری کرد .

 

اگر قصد خرید گوسفند زنده را دارید کلیک نمایید .


نداشتن اطلاع کافی در مورد چگونگی جیره بندی غذایی برای گوسفندان و دیگر دام ها ، نداشتن آگاهی در خصوص پیشگیری و درمان بیماری ها ، عدم توانایی کافی برای استفاده از تجیهزات بروز ، عدم دانش کافی در مورد آناتومی بدن دام زنده تنها برخی از مشکلات آموزش ندیدن در شغل دامپروری محسوب می شود . 


به کسانی کم تجربه هستند و یا قصد دارند به تازگی وارد شغل دامداری و دامپروری شوند توصیه اکید می شود که بدون آموزش و دانش کافی به این کسب و کار ورود نکنند زیرا به هرحال با وجود افزایش هزنیه ها نگهداری از دام زنده ، اگر نوع مدیریت شما منجر به سود حداکثری نگردد ، زیان مالی خواهید دید . 

همچنین توصیه می شود از مراجع معتبری مانند سایت بازار گوسفند برای دریافت آموزش های عملی و مفید استفاده نمایید . چون در فضای مجازی افراد بسیاری هستند که بدون داشتن کوچک ترین تجربه ای سعی در مشاوره دادن به دیگران می کنند که این مشاوره ها  فایده چندانی ندارد .

http://bazargosfand.com/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAli Dabirirad